Armstrong and Sunday Times agree settlement

The Sunday Times was forced to settle a claim with Lance Armstrong in 2006 and agreed to pay him £300,000, the newspaper reported (£).

Armstrong has reached a confidential settlement with the paper. Credit: Julien Behal/PA Wire

But after his sensational confession the paper launched a High Court bid to return the money, plus £720,000 in costs, and have now reached a confidential settlement, the newspaper said today.

It said Walsh and English had "reached a mutually acceptable final resolution to all claims against Lance Armstrong related to the 2012 High Court proceedings and are entirely happy with the agreed settlement, the terms of the which remain confidential.