Armstrong settles with S Times after £1m libel claim

Disgraced cyclist Lance Armstrong has reached an agreed settlement with The Sunday Times, which had accused him of deceit and sued him for more than £1 million, the newspaper (£) is reporting.

Lance Armstrong was stripped of his seven Tour de France titles last year Credit: Graham Hughes/The Canadian Press/Press Association

In 2004, Armstrong had sued the newspaper for libel after it published an article suggesting he might have used performance-enhancing substances.

He then sought damages from the newspaper's chief sports writer David Walsh and Alan English, who was deputy sports editor.